Bli Medlem

För att bli medlem i samlarföreningen behöver man inte samla på något utan ha ett allmänt intresse.

Välkommen som medlem till Hudiksvallsortens Samlarförening.

Medlemsavgift 100 kr/ år för senior och 40 kr/ år för junior.

Bankgiro: 852-0041.

5 Responses to Bli Medlem

1. Lena Palmberg says:

Hej! Har precis betalat in medlemsavgiften 100kr. Är ny medlem från Sandviken. Hoppas det ska bli trevligt att deltaga i era träffar. Ni verkar vara en väldigt aktiv förening.

MVH
    Lena Palmberg

• hudiksamlaren says:

Vad roligt!, långväga ända från Sandviken. Du är så välkommen. Mötesdatum för hösten kommer att läggas upp lite senare i sommar, så jag även kan presentera alla föredragshållare inför höstens möten.

Ordförande: Urban Malm

• hudiksamlaren says:

Se hemsidan

2. Carl.G. Otter says:

161210. Angående julmötet . Varit medlem troligtvis 15 år och besökt jul mötet alla år som medlem aldrig varit så besviken på innehållet i mötet som detta år.Åkt från Söderhamn för att deltaga i mötet men möts av beskedet att Jullotteriet skall ske vid julbordet.Tidigare år har detta skett före julbordet.I år hände ingen aktivitet utan blev en tom paus.Eftersom vi tänkte närvara vid mötet och inte äta julbord kunde vi inte deltaga vid jullotteriet alltså åkt från Söderhamn i ogjort ärende.Djupt besviken.Mvh.